12 May 2014

Mealshakes Shaklee - Promosi Mei 2014

Assalamualaikum w.b.t

Semua sihat? Harap2 sentiasa sihat dan dilindungi oleh Allah hendaknya. Cuaca yang tak menentu sekarang ni elok la kita banyakkan minum air kosong, makan buah-buahan yang tinggi Vitamin C atau lebih mudah, telan je Sustained release Vita-C Plus dua biji setiap pagi. Insya'allah tahap sistem imunisasi kita akan meningkat dan lebih mudah menentang penyakit.

Bercakap tentang imunisasi, mesti ramai ibu bapa yang risau dengan tahap imunisasi anak-anak terutama yang masih peringkat kanak-kanak. Ini kerana tahap imunisasi badan mereka masih rendah dan lemah. Ditambah pula jika anak-anak ini tergolong dalam mereka yang kurang gemar makan makanan sihat seperti sayur dan buah-buahan.

Bila kekurangan nutrien dan zat besi yang diperlukan oleh badan, maka pelbagai penyakit mudah hinggap seperti demam, selsema, masalah kulit dan sebagainya. Sebab tu dulu masa saya kecik-kecik saya tengok ramai rakan-rakan sebaya yang terlalu mudah berkudis. Almaklumlah, dulu-dulu suka terjun parit, main tanah dan sebagainya. Makan sayur pulak culas. Tu yang senang dapat penyakit sebab takda perlindungan.


Promosi Mei 2014
Beli 6 PERCUMA 1
Bertepatan dengan itu, pada bulan Mei ini Shaklee telah melancarkan promosi produknya iaitu MealShakes - sejenis makanan ringan yang sihat. Sesuai dengan semua golongan, tidak tertumpu kepada kanak-kanak sahaja. Tetapi ianya lebih popular untuk kanak-kanak.

Mengandungi asid amino dan pelbagai nutrien penting untuk tubuh. Mampu membantu menaikkan selera makan. Jadi sangat sesuai untuk kanak-kanak yang kurang gemar makan. Juga sangat sesuai untuk mereka yang terlalu kurus dan malas untuk makan makanan sihat. 

Selain daripada itu, Mealshakes juga sesuai untuk mereka yang mempunyai masalah darah rendah. Ini kerana Mealshakes mengandungi iron dan Vitamin B12 yang membantu dalam pembentukkan sel darah merah.

Cara penyediaan yang sangat mudah iaitu campurkan 2 sudu besar Mealshakes dengan ESP atau air biasa atau buah-buahan. Boleh dinikmati menggunakan air sejuk atau suam. Tidak digalakkan menggunakan air panas.


tandatangan
Pengedar Shaklee Anda 
ID No: 919488
+6012-6177657 | shazwani.mtuhit@gmail.com
Kawasan Bukit Tinggi, Bandar Botanic, Kota Kemuning,
Klang, Shah Alam

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...