28 May 2014

Set Kanak-kanak Shaklee

Assalamualaikum dan selamat pagi.

Apa khabar semua? sihat ke? Diharapkan sihat semuanya. Cuti sekolah baru je bermula kan? Semoga ibu bapa dapat meluangkan lebih banyak masa bersama anak masing-masing :D (ketika saya menaip entri ini lagu Ayah & Ibu dari Allahyarham Sudirman sedang berkumandang)

Anak-anak permata hidup bukan? Walaupun saya masih belum punyai anak sendiri tapi saya sangat memahami hati seorang ibu dan ayah. Ibu dan ayah akan memastikan hanya yang terbaik untuk anak-anak mereka. Tak kiralah dari segi pakaian, makanan, pelajaran waima hobi sekalipun akan dipastikan hanya yang terbaik untuk mereka.


Set Untuk Kanak-kanak

Dalam Shaklee terdapat beberapa produk yang boleh diberikan kepada si manja anda sebagai makanan tambahan. Zaman sekarang kana-kanak semakin mudah terdedah dgn pelbagai penyakit kerana sistem imunisasi mereka masih kurang kuat.

Chewable Vita-C Plus
Merupakan Vitamin C yang boleh diambil secara terus dengan mengunyah/menghisap. Rasanya yang masam-masam serta saiz yang tidak begitu besar pasti tidak memberikan masalah kepada anak anda. Sebiji mengandungi 100mg vitamin C

Berfungsi dalam membantu memelihara gigi, gusi, tulang dan mata. Selain itu ianya juga membantu dalam meningkatkan sistem imunisasi tubuh dalam menghalang penyakit dari menyerang.

Omega Guard
Diperbuat daripada minyak ikan laut dalam serta disuling sebanyak 3 kali untuk memastikan logam dan besi berat benar-benar terasing dari sebatian minyak ikan. Antara minyak ikan yang terbaik di dunia. Mengandungi Omega 3 yang terdiri daripada EPA dan DHA.

Membantu dalam meningkatkan kecergasan otak dan menggalakkan sel-sel otak berhubung dengan lebih baik. Kanak-kanak memerlukan Omega 3 untuk perkembangan otak yang sihat kerana dari dalam kandungan sehingga berumur 3 tahun merupakan peringkat paling banyak perkembangan otak berlaku.

Mealshakes
Merupakan hidangan lengkap yang diperbuat daripada bahan semulajadi seperti buah-buahan, sayuran, kekacang dan lain-lain. Mengandungi 24 jenis vitamin, mineral dan zat perlu. Tidak mengandungi sebarang pewarna dan gula tiruan.

Bermanfaat untuk membekalkan nutrisi kepada tubuh dalam membantu pembinaan sel-sel kulit, kuku, rambut, organ, darah, imunisasi dan lain-lain. Selain itu, ianya juga membantu mengembalikan selera makan terutamanya kepada kana-kanak yang selalu memilih makanan serta mereka yang ingin menambahkan berat badan.

Jika anda sayangkan anak-anak anda dan inginkan hanya yang terbaik untuk mereka, cepat dapatkan set ini atau pilih mana-mana antara 3 produk tersebut. pastikan hanya yang terbaik dan selamat untuk anak anda!


tandatangan
Pengedar Shaklee Anda 
ID No: 919488
+6012-6177657 | shazwani.mtuhit@gmail.com
Kawasan Bukit Tinggi, Bandar Botanic, Kota Kemuning,
Klang, Shah Alam.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...