03 June 2014

Promosi Vitamin E Shaklee

Assalamualaikum w.b.t

Alhamdulillah kita dah pun melangkah ke bulan Jun. Macam mana semua? Ok ke? Semoga Allah permudahkan segala urusan kita.

Sebagaimana yang semua dah sedia maklum, setiap bulan Shaklee akan buat promosi untuk produknya yang terpilih. Bulan ni menyaksikan Vitamin E atau nama pada labelnya adalah Vita E Complex telah terpilih sebagai Promo of the month.

Vita - E Complex
Beli 6 PERCUMA 1


Apa itu Vita-E Complex?

Vita E Complex Shaklee berbeza dengan vitamin E jenama lain. Vitamin e Shaklee dibuat dari minyak soya organik dan minyak biji gandum. Merupakan vitamin E yang paling lengkap dipasaran. Ianya juga mengandungi 10mg selenium semulajadi yang membantu tubuh kita menyerap vitamin E, memelihara membran sel, sel darah merah dan tisu-tisu otot. Ianya juga adalah penyahtoksik semulajadi logam berat, serta mengukuhkan anti-oksidan dan melindungi retina mata.

Antara manfaat utama Vita-E Complex ini adalah:

  • Melindungi jantung - Pengambilan harian 800IU vitamin E untuk jantung yang sihat mampu melindungi sel darah merah untuk mengelakkan pengasidan lipid, meningkatkan kolesterol HDL, mengurangkan tekanan darah, menghalang platlet darah melekat ke dinding arteri, menghalang anemia hemolitik, penyakit jantung dan lain-lain.
  • Mempertingkatkan kesuburan - Kajian pada tahun 1924, mendapati vitamin E mampu memulihkan kemampuan reproduktif. Para lelaki yang mengambil 600IU - 800IU vitamin E sehari mampu meningkatkan kiraan sperma mereka.
  • Anti-penuaan - 1 kapsul vitamin E sehari membantu melambatkan penuaan, mengurangkan kedut, garis halus, parut, dan bintik penuaan.
  • Memperbaiki parut - Memperbaiki bengkak dan ulser kulit. Boleh dikenakan terus pada luka untuk mengurangkan kesan parut.
Satu kapsul gel lembut membekalkan:
  • 400IU sumber asli vitamin E
  • 65mg selenium sebagai pelengkap aktiviti vitamin E
  • 39.4mg Ekstrak Biji Anggur (Vitis vinifera)
Buat yang dah lama mengidam vitamin E ni boleh la dapatkan cepat-cepat dengan pengedar anda! Pastikan hanya vitamin E dari Shaklee tau!


tandatangan
Pengedar Shaklee Anda 
ID No: 919488
+6012-6177657 | shazwani.mtuhit@gmail.com
Kawasan Bukit Tinggi, Bandar Botanic, Kota Kemuning,
Klang, Shah Alam.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...