17 July 2013

Sakit sendi lagi...

Assalamualaikum w.b.t

Hai uolls..hari ni nak cerita pasal sakit sendi lagi. Bukan pe..sekarang ni yang muda2 pon dah start sakit kaki la..sakit pinggang la..tol x? So betapa pentingnya kesedaran dalam menjaga sendi dan tulang kita..

Emak saya baru start healing crisis semalam. hari ni paling teruk. sampaikan dia sms saya pagi tadi time saya on the way nak pegi keje. dia suruh saya tanya shaklee betul ke makan vitamin ni makin sakit. saya senyum je sambil balas 'iye mak..tu tandanya badan dah bertindak balas untuk proses penyembuhan..' tapi kesian jugak tgk dia. bertongkat saje dalam rumah. takpelah..tahan sikit...

So ni sy nak share mcm mane keadaan sendi kita yang normal..yang osteoarthritis dan rheumatoid arthritis.






mak saya kategori osteoarthritis. hari tu time x-ray mmg nampak sgt tulang die dah melekat antara satu sama lain. bergerigi lagi. ngeri kan? thats why jangan pandang remeh semua ni sebab benda2 ni kat dalam. kita tak nampak. tau2 dah teruk. rheumatoid arthritis pula selalunya mengalami pembengkakkan pada sendi tulang. 

Jadi, yang mana muda2 dah start sakit2 tu eloklah amalkan joint health dari shaklee ni. bukan dadah atau steroid. bersifat semulajadi.

So saye sediakan 2 pilihan.


 Set A : Advanced Joint Health + Ostematrix

- Menyokong keselesaan sendi
- Menyokong kesihatan tulang





Set B: Advanced Joint Health + Ostematrix + Omega Guard

- Menyokong keselesaan sendi
- Menyokong kesihatan tulang
- Mengurangkan keradangan pada sendi

So uolls..jangan tunggu lama2. Penyakit tak tunggu kita okey?

sms/whatsapp/wechat: 0126177657

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...