10 June 2014

Shaklee National Conference

 Assalamualaikum w.b.t & salam sejahtera semua.

Sihat ke hari ni? Harap-harap semua dalam lindungan Allah hendaknya. Alhamdulillah 7 & 8 Jun yang lepas telah pun berlangsung Shaklee national Conference. Majlis gilang gemilang ni diadakan untuk menghargai ahli-ahli Shaklee yang dah berjaya capai kejayaan dalam perniagaan Shaklee mereka. Selain daripada tu Shaklee pun ade lancarkan produk baru yang dipanggil Phytocol-St. Keterangan lanjut pasal produk ni akan saya buat dalam post yang lain.

Alhamdulillah, saya merupakan salah seorang penerima anugerah. Satu anugerah je tapi dah buat saya gembira dan bangga. Tak sangka suka-suka jadi ahli Shaklee then sekarang dah develop empayar sendiri dan handle business. Memang tak terfikir nak pergi sejauh ni.

Ketika sedang menunggu giliran untuk nama disebut
Kategori Anugerah Business Growth

Bersama upline atau mommy business dan juga sideline

Bersama 'onyang', 'nenek', 'mommy' dan 'adik-bradik'.
Yes! We are one Shaklee family!

Bersama pengasas grup Jutawan; Kak Cery dan yang
tudung pink tu 'cicit' kpd Kak Cery
Alhamdulillah, semuanya berjalan lancar walaupun terasa penat tapi seronok sangat. Berada dalam grup Jutawan dan mempunyai Family yang sangat best merupakan peluang yang terindah dalam hidup saya.

Buat yang ingin join business Shaklee ni, pilih la kawan-kawan business yang sentiasa menyokong kita semasa jatuh dan bangun kita. Ouh ya. Boleh join team saya juga! :D

tandatangan
Pengedar Shaklee Anda 
ID No: 919488
+6012-6177657 | shazwani.mtuhit@gmail.com
Kawasan Bukit Tinggi, Bandar Botanic, Kota Kemuning,
Klang, Shah Alam.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...