07 January 2014

Testimoni ESP + Vita-C Plus Shaklee

Assalamualaikum w.b.t

Yihaa!! erk..apakah? Bukak2 entri je dah menjerit gitu kan? hi3.. excited la nak share testimoni sendiri. Testimoni? mana? mana? Ha..moh tengok gambar kat bawah ni.

INI SAYA - SAMA TAPI TAK SERUPA :P

Alhamdulillah...nampak tak perbezaan kat situ? Oppss..jangan tengok pipi yang makin kembang yer..tengok part lain..Saya pun tak menjangkakan perubahan sebanyak ini. sebab, kalau tak snap pic & letak sebelah macam tu memang tak perasan. Sebab perubahan ni sikit-sikit. Saya pun ambil masa 6 bulan tuk dapat hasil macam tu.

Sebelum ni saya ada ambil GLA & Vit E. tapi perubahan agak lambat. Then saya tukar ESP & Vita-C Plus secara konsisten & perubahan agak laju dan cepat. Cepat atau lambat tu bergantung kepada individu sebenarnya. Sebab, kadar kekurangan nutrien dalam tubuh setiap orang tak sama ye kawan-kawan. Sebab tu ade org makan sekejap je dah nampak. Ade org sampai 3,4 bulan baru nampak kesan. yang penting SABAR & ISTIQAMAH.

Jadi saya nasihatkan sesiapa yang masih dalam proses membaik pulih tisu-tisu dalam badan, supaya terus konsisten dan sabar. Takpe kalau kita invest dalam kesihatan. Jangan sok lusa kita kena invest dalam perubatan untuk penyembuhan plak.

Sesiapa yang nak tanya atau konsultansi dari saya, feel free untuk contact saya. Insya'allah saya tolong.

tandatangan
Pengedar Shaklee Anda 
ID No: 919488
+6012-6177657 | shazwani.mtuhit@gmail.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...