07 February 2014

Promosi Vitalea Shaklee Februari 2014

Assalamualaikum w.b.t dan selamat tengah hari kawan-kawan :D

Pejam celik pejam celik sekejap je dah masuk bulan Februari kan. Rasenye baru semalam cerita pasal new Year, pasal azam baru, life baru, target baru. Tetiba hari ni dah masuk bulan baru. Hihihi

Sebagaimana yang kita semua maklum, setiap bulan Shaklee akan buat promosi untuk produk tertentu. Satu bulan satu produk. Dan untuk bulan Februari ni, Shaklee telah melancarkan promosi untuk produk Vitalea.

Beli 6 Percuma 1
RM 532.50 (Jimat RM 88.75)


Apakah Vitalea?


1. Vita-Lea Shaklee adalah multi-vitamin dan mineral pertama yang dicipta di dunia. Asalnya dikenali sebagai "Vitalize-Mineral" dan disingkatkan sebutan kepada "Vita-min", dan perkataan vitamin yang disebut kini asalnya dari Shaklee.

2. Setiap tablet mengandungi 30 nutrisi harian lengkap yang diekstrak daripada sayuran dan buah, 12 vitamin dan 7 mineral penting sebagaimana disarankan oleh RDA. Diformulasikan secara komprehensif dan sangat seimbang.

3. Tablet Vita-Lea ini disaluti dengan serbuk nutrisi iaitu spirulina dan dihasilkan dengan kaedah yang terkini dan teknologi eksplosif yang kompleks, disebut sebagai "Explo-Tab".

4. Ianya merupakan tablet multi-vitamin yang paling pantas di dunia terlarut dalam air dan juga tubuh manusia.


Sumber gambar : GOOGLE


Manfaat utama

1. Penambahan Tenaga Segera - pemberi tenaga, kecergasan tubuh dan kekuatan mental, sekaligus membantu sistem memori dan fokus dalam aspek pembelajaran mahupun kerja seharian.

2. Pelengkap Nutrisi - Kekurangan pelbagai vitamin dan mineral penting akibat amalan diet yang tidak seimbang, terutamanya mereka yang mengamalkan sayuran (vegetarian)

3. Keupayaan sistem Produktif - Penting kepada kanak-kanak dan remaja yang sedang membesar.

4. Metabolisma - Sangat membantu dalam stimulasi metabolisma dan melambatkan proses penuaan.

5. Elemen Penting Pada Sel Tubuh - Menyediakan asas nutrisi, memastikan sel hidup, pertumbuhan sel baru, membantu proses pembesaran, pertumbuhan rambut, otot, kulit, kuku, dan hormon, serta menjaga kesihatan tiroid.

6. Melindungi organ - melindungi fungsi buah pinggang, jantung dan hati.


tandatangan
Pengedar Shaklee Anda 
ID No: 919488
+6012-6177657 | shazwani.mtuhit@gmail.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...