18 March 2014

ESP Shaklee dan Masalah Kulit

Assalamualaikum w.b.t & selamat sejahtera semua.

Sehat hari ni? Cuaca masih tak menentu macam ni elok kurangkan aktiviti luar rumah. Hari ni still nak cerita tentang ESP. Selagi promo esp blom habis selagi tu nak cerita pasal esp saje :D

Esp ni salah satu killer product Shaklee la. Ramai yang dah jatuh cinta dengan esp. Rasanya sedap, rasa soya & vanilla. Kalau tak lalu nak minum boleh mix dengan milo, jus or ape2 je. Boleh jugak campur dengan kurma dan blend.


Pengalaman saya sendiri dengan esp ni sangat manis. Saya dari dulu alhamdulillah takda masalah jerawat yang serius. Jerawat besar kadang-kadang je timbul bila period nak datang. Saya pun ade tabiat dan amalan saya sendiri. Saya takkan usik jerawat saya sampaila dia kembung & pecah sendiri. Sebab saya tau, akibat kalau saya usik dan picit jerawat saya. Parut dan kesan hitam sangat2 lah susah nak hilang. Makan bulan kot.

Tapi saya ada masalah lain. Jerawat pasir, kulit tak sekata, kusam dan gelap. Tiap2 pagi tengok muka kat cermin rasa sedih. Sedih dan fikir bila nak dapat kulit cantik macam orang lain. Sampaila saya join Shaklee. Memula tak beli pon esp ni sebab rasa mahal. Then dapat bonus dari Shaklee baru lah saya cuba beli.

Masa tu saya combine esp dan Sustained release vita C plus. Amazing! Lepas 2 minggu kulit saya tunjuk perubahan. Jerawat halus dah takde kat dahi, kulit nampak cerah dan lembap. Parut2 hitam pun dah pudar.


Beza kan? Memang sangat beza. Saya pun tak sangka begitu banyak perbezaannya. Esp mmg buat saya sangat gembira dan lebih yakin dengan diri sendiri. Kalau tak dulu sedih dan pandang diri sendiri pon segan.

So korang yang ade masalah sama, jangan tunggu lama-lama. Cepat2 beli esp ni dan minum dan amalkan! Bukan takat tu je, korang pon boleh buat esp sebagai masker. takde masalah. Malah kesan lebih cepat.

Semoga korang pon akan mendapat kenangan manis dengan esp! Semua orang boleh berubah asalkan ade kemahuan!


tandatangan
Pengedar Shaklee Anda 
ID No: 919488
+6012-6177657 | shazwani.mtuhit@gmail.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...